Search This Blog

Monday, July 13, 2015

Bermulanya Permulaan Baru

Assalamualaikum.. :) Alhamdulillah.. saya masih lagi diberi peluang untuk update blog saya ini setelah sekian lama menyibukkan diri dalam hal. Anda semua sihat? Alhamdulillah.. Apa-apa pun, semuanya perancangan Allah SWT. Pertama sekali, saya ingin memohon maaf kalau ada tersilap kata, langkah, adab dan lain-lain lagi selama saya ber-blog ini. Pasal BitCoin itu, saya jauhkan diri daripada BitCoin kerana ada unsur judi. Saya harap sesiapa yang dah register, tolong berhenti daripada main BitCoin itu. Saya tidak ada pendapat yang kukuh mengenai BitCoin itu. Saya masih ragu-ragu dari mana datangnya sumber pendapatan itu. Tolong berhenti ya :)

      Hari ini, cuti sem pertengahan saya, mula 9 Julai sehingga 25 Julai (2 minggu).. Rasa macam sekejap je 2 minggu nie bercuti. Saya sambung belajar di Kolej Mara Kulim (KMKu) selama setahun. Saya dibawah program Foundation Science and Technology Universiti Kuala Lumpur (FiST UniKL). Sudah 2 bulan saya berada disini. Ada program lain juga dijalankan disini, anda boleh lihat post saya sebelum ini. Selama saya berada disana kan, Ahamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walaupun banyak assignment yang tak siap :). Kami kat sana tak panggil Lect, tapi kami panggil cikgu kerana lebih mudah lagi nak berkomunikasi. Semuanya bersebab kan. Lagi satu kan, dulu KMKu nie asalnya MRSM, kemudian ditukar menjadi kolej. Oleh hal yang demikian, kami ni macam duduk kat sekolah berasrama, tapi yang paling beza ketara ialah pemakaian dan boleh bawak handphone ;) 

 Saya ingin sedikit gambar semasa kat sana ya :) 














Gambar di atas tu waktu orientasi yang mana dijalankan selama seminggu. 














Gambar yang telah bercampur aduk. haha.. :D
banyak tu je lah gmbar nya. hehe

Pastu abang dah graduasi :D Tahniah abang! <3


Tahniah Abah ! ;) <3


Sampai sini sajalah... hmm..rindu kakcik... 

1 comment:

  1. Bestnyaaa dah stdyyy adududu tak sabar nak studyyyyy

    ReplyDelete

Komen benda elok2 je. ^^